WebResult קידום אתרים שמגדיל מכירות

צפיות ביוטיוב – הכי נצפים ביוטיוב בכל הזמנים

וידאו ואינטרנט

המהפכה האינפורמטיבית בשיאה, האינטרנט מתמלא מדי דקה ושעה בכמויות אדירות של מידע ותוכן הכולל מאמרים וכתבות, מחשבונים ומערכות, רשימות, תמונות ומאז youtube גם בהמון וידאו הכולל סירטוני בידור, סרטים מלאים, קליפים, סרטי תדמית ופרסומות, סרטוני הדרכה ועוד רבים…

ההיסטוריה של יוטיוב בקצרה:

גוגל רוכשת את יוטיוב באוקטובר 2006 וכבר ביוני 2009 הופך לזמין בעוד 9 שפות שונות. במשך השנים יוטיוב צובר

קבצי וידאו ממקורות שונים ומתנפח. ב2009 נבחנת גרסאת ביטא לפרסום מבוסס עניין ביוטיוב. במשך השנים יוטיוב מקימה את התזמורת הסמפונית שלהם ובאפריל 2009 מעל ל90 נגנים מכל רחבי העולם מופיעים בה – דבר הגורם לכמות הצפיות ביוטיוב לגדול בצורה משמעותית. ממש לקראת שנת 2010 גוגל חושפים לראשונה את רשימת הוידאוים הנצפים ביותר. נכון לנובמבר 2010 כל דקה מועלות ליוטיוב 35 שעות של וידאו. בדצמבר 2011 יוטיוב מחליף את המראה שלו והופך לפשוט ונוח יותר למשתמש. היום – 2013 כל דקה עולות ליוטיוב מעל ל60 שעות צפייה.

חשיבות שיווק באמצעות וידאו – למה וכמה?

שיווק באמצעות ווידאו הוא לא חדש לנו… אנו מכירים אותו עוד מימי הטלווזיה העתיקים, התחיל בחסויות קצרות והפך להיות פרסומות של עשרות אלפי עד מליוני שקלים לכל הצגה ( מהיקרות בעולם הפרסומת האחרונה של GODADDY ענקית הדומיינים במשחק גמר הסופרבול עלתה כ – 3,800,000$ – רק ל-30 שניות). במרוץ השנים כאשר פלטפורמת היוטיוב התחזקה באינטרנט וזאת כי איפשרה לכל אדם להעלות קבצי וידאו לרשת בפשטות ובקלות, לפתור את בעיות הפורמט, האחסונה, הפרטיות והקנינות (באמת מטפלת בוידאו המפר זכויות בצורה מהירה בהחלט). מעבר לכך הפלטפורמה סופרת את כמות הצפיות בוידאו ונותנת לגולש יכולת הטמעה באתרים, השארת תגובות וסימני לייק על הוידאו.

השיווק בוידאו יכול להיות פנטסטי, כאשר עשוי בצורה נכונה ומצליח לעורר אצל הצופה רגש / הומור / חיבה / הנאה / דרמה או כמובן כמה מאלו יחדיו. אלו עשויים להגדיל את סיכויי קבלת הפניה כאשר הצופה מגלה עניין. השימוש בוידאו משלב גם סאונד וגם תמונה (שיכולה להכיל גם טקסט) ובכך מפעיל שני חושי קלט חזקים יחדיו ולכן הינו כלי פרסומי חזק מאוד.

היום לאחר שהוקם יוטיוב וכאשר העלאת וידאו לאינטרנט אינה עולה כסף, גם עסקים קטנים שאין ברשותם תקציבי מיתוג ופרסום גדולים מאוד יכולים לייצר וידאו נחמד ולקבל חשיפה נוספת איכותית ברשת – חשוב לזכור, וידאו שמצליח להיות מעניין בצורה יוצאת דופן יקבל חשיפה ויראלית, כלומר גולשים רבים אשר יתחברו למצולם בוידאו יטמיעו אותו באתריהם כמובן בהקשר הנכון. יפרסמו בעמוד הפייסבוק שלהם וכנראה שלא יהיה צורך לקנות צפיות על מנת להגביר את הפופולריות.

חשיבות צפיות ביוטיוב – הגברת הפופולריות

הצפיות – כל אדם אשר הפעיל וצפה בוידאו ביוטיוב נחשב לצפייה ונספר ע”י המערכת של יוטיוב. ככל שיש יותר צפיות אותו הוידאו נעשה לפופולרי יותר. ישנם סירטונים שהם מאוד מצחיקים למשל ופשוט מצליחים לגרוף עשרות ומאות אלפי צפיות בצורה מהירה מאוד של 24-48 שעות. פעולה זו היא אורגנית וויראלית ונעשת לרוב ע”י הפייסבוק ורשתות חברתיות אחרות. אמנים רבים ובעיקר זמרים משקיעים המון בפרסום הוידאו שלהם לצורך צבירה של פופולריות, לעיתים אף רוכשים צפיות מספקים שונים (כן כמו כל דבר גם צפיות ביוטיוב ניתן לקנות) יוטיוב שנחשב למנוע החיפש השני הגדול בעולם אחרי גוגל הינו כלי שיווקי חשוב מאוד והיום כל עסק חייב לעשות שימוש בו ע”מ להגביר את הפופולריות שלו באינטרנט!

לסיום הוידאו בעל כמות הצפיות הגדולה בעולם:

הוידאו הנצפה ביותר בעולם – גן גם סטייל 1,389,015,396 צפיות נכון ל-6/3/13

אייקונים לשימוש חופשי של יוטיוב (מתאים לשיתוף וקישורים לעמוד היוטיוב)

         

קישורים קשורים:

יוטיוב
הוידאוים הנצפים ביותר

רוצה לפרסם ביוטיוב? פנה אלינו עכשיו! – 0765477800

רוצה לקנות צפיות ביוטיוב? פנה אלינו עכשיו!