WebResult קידום אתרים שמגדיל מכירות

הפינגווין ששיגע אותי

מקור הכותרת של הפוסט “הפינגווין ששיגע אותי” מתוך שמם של העדכונים של גוגל, הלא הם מכונים “פינגווין” ו “פינגווין 2.0”.

היום נעסוק בשאלה החשובה לבעלי אתרים שכל מה שהם רוצים זה דבר אחד פשוט (או שלא?) – לקוחות חדשים לעסק.

מה אתה חושב שאתה צריך?

הרבה מאוד בעלי עסקים פונים אלינו במטרה לקבל שירות של קידום אורגני – מתוך טענה של “אני רוצה להיות מקום ראשון בגוגל במילת המפתח X”. כשאני שואל את בעל העסק את השאלה – מה אתה רוצה להשיג מזה? רוב התשובות מסתכמות ב:”אני רוצה להיות מקום ראשון בגוגל”. אני ממשיך לשאול:”אם תהיה מקום ראשון בגוגל ולא יהיו לך פניות מלקוחות חדשים, האם זה יהיה טוב עבורך?”.

התשובה היא ב 100% מהמקרים “לא!”.

אם כך הבנו משהו מאוד חשוב – להיות מקום ראשון בגוגל זה לא הפתרון, אז אם כן, מה עושים?

למה לא לקדם אתר אורגנית?

זכור – קידום האתרים האורגני הישן היא מניפולציה, קישורים לא טבעיים, תוכן לא איכותי, לא מתעסקים בגולש – היום יש פתרונות חדשים שזמן התגובה שלהם על התוצאות האורגניות אמנם ארוכה יותר, אבל היציבות של התוצאות טובה הרבה יותר.

קידום אתרים אורגני מתאים לעסקים שיכולים להשקיע בקלות את ה – 2000 – 5000 ש”ח בחודש למשך שנתיים מבלי לקבל תמורה מקסימלית מהמוצר.

מפה השם שם הפוסט “הפינגווין ששיגע אותי” – כל עדכון שגוגל מוציאה משגע את כל בעלי העסקים שמקדמים את האתר שלהם בצורה אורגנית – אנחנו אומרים די לתופעה ומהיום מתעסקים בלהביא לכם יותר לקוחות!

עסקים בינוניים צריכים להתמקד במה שבו ה ROI (החזר ההשקעה) הוא הטוב ביותר והמהיר ביותר – פרסום בגוגל זו אחת הדרכים להחזיר את ההשקעה מהר מאוד.

מה אתה באמת צריך?

אם הבנו שמה שאתה באמת צריך זה לקוחות חדשים אז התמזל מזלנו, לחיות בעולם בו האפשרויות להצלחה הן רבות! לכן יש עוד הרבה פתרונות חוץ מקידום אורגני – שמה שחשוב באמת זאת התמקדות בהגדלת המכירות לעסק שלך.

מה כדאי לעשות ברוב המקרים?

אפיקי השיווק באינטרנט הם מגוונים – אבל מה שכדאי מאוד לעשות כדי להגדיל את כמות המכירות  מהאינטרנט בצורה משמעותית תוך תקופה של כ – 6 חודשים זה:

  1. מעבר ראשוני של בעל מקצוע על האתר במטרה לשפר את חווית הגולש עפ”י קריטריונים ידועים מראש, בניהם: צור קשר מהיר, טלפון ברור ומודגש, מעבר חלק בין עמודים.
  2. טיפול שוטף באתר – “שלא יעלה אבק”, לשמור על עדכניות התוכן ונכונותו, להכניס תוכן חדש וכל הזמן לדאוג לשפר את מה שלא עובד על ידי ניתוח סטטיסטי.
  3. פרסום ב GOOGLE על מילות מפתח רלוונטיות ושיווק מחדש לגולשים שנכנסו לאתר שלך אבל לא פנו אליך – זה אפשרי.

תחשוב שיש לך אתר שכל הזמן מישהו דואג לו, משפר מה שלא עובד, דואג לפרסום אפקטיבי וממוקד לגולשים המחפשים מידי יום את השירות שלך – לאילו תוצאות אפשר להגיע לדעתך? התשובה שלנו היא שהשמיים הם הגבול ואפשר להשיג כל מטרה.

נשמח שתפנו אלינו לקבל ייעוץ והכוונה – 0765477800