WebResult קידום אתרים שמגדיל מכירות

כלי לבדיקת / מציאת מיקום האתר בגוגל לפי מילת מפתח

חשיבות מציאת מיקום האתר בגוגל

בעלי אתרים הרבה פעמים מחפשים את האתר שלהם בגוגל בשאילתות נפוצות לתחומם בכדי להבין מה רמת הקידום של האתר שלהם ולהבין איפה הוא עומד ביחס לשוק. הרי כל בעל עסק, מעוניין שאתרו יהיה מדורג במקום הראשון למילת המפתח העיקרית שלו. גוגל המנוע חיפוש העיקרי בכל העולם מתאים את תוצאות החיפוש לפי פרמטרים שונים כגון: מיקום, היסטוריית אינטרנט, רשתות חברתיות, הסטוריית חיפוש ועוד…

את הנתונים הוא אוסף בדרכים ובטכנולוגיות שונות. כאמור אם אתה בעל עסק שנמצא ברוב זמן הגלישה שלך באינטרנט באתר של עצמך. גוגל מקפיץ את האתר שלך בתוצאות החיפוש ומציג אותו במיקומים עליונים בשאילתות שונות הקשורות לתחום למרות שאלו לא המקומות האמיתיים בהם האתר מדורג, כאשר אדם חדש שלא מכיר את האתר מקליד את אותה שאילתה ספציפית.

פעולות פשוטות שיש לעשות (לא צריך תוכנה או כלי מיוחד)

חברות קידום רבות בנו כלים מתקדמים לבדיקת דברים אלו, חלקם כלים מורכבים שאוספים נתונים לאורך זמן לצורך ניתוח עתידי ומעקב אחר מתחרים וחלקם כלים פשוטים לבדיקה מהירה ומידית דרך ה WEB.

אתה בתור בעל עסק לא צריך ללמוד לעבוד ולהתעסק עם הכלים האלו. גוגל עצמה נותנת לך בתור בעל עסק לבדוק את תוצאות החיפוש ה”נכונות” והמדויקות.

גוגל כרום – התוכנה שצריך כדי לבדוק

ב 2.9.2008 גוגל השיקה את הדפדפן הידוע כהמהיר ביותר שיש בגרסת הביטא שלו – גוגל כרום. הגדרות הדפדפן כמו שגוגל אוהבת עובד בצורה וובית לחלוטין. בעזרת הדפדפן ניתן להתחבר לחשבון GOOGLE  וכך גוגל תתאים לכם את תוצאות החיפוש לפי היסטורית אינטרנט, חיפוש, גלישה וסימוני G+ של הרשת החברתית. הדפדפן יספר לגוגל על מעשיכם באינטרנט.

מצב גלישה בסתר – כך תראו באמת איפה האתר שלכם!

אם זאת, לדפדפן של גוגל תכונה נוספת הנקראת “מצב גלישה בסתר” גלישה בסתר תאפשר גלישה ללא שמירת נתונים וכאשר ירוץ חיפוש כלשהוא בגוגל התוצאות יהיו התוצאות המדויקות אותם רואה כל גולש שאין לו התאמות.

  1. ראשית שי להוריד ולהתקין גוגל כרום
  2. יש ללחוץ על המקשים – CTRL+SHIFT+N  כמתואר בתמונה:
  3. לאחר מכן יפתח חלון גוגל כרום חדש ובמרכזו תופיע ההודעה הבאה:
  4. זהו – מה שנותר לעשות זה להריץ את השאילתה (מילת המפתח) אותה אתם רוצים לחפש והמיקום אותו תמצאו יהיה מדוייק ונכון.

בהצלחה J