WebResult קידום אתרים שמגדיל מכירות

קידום אתרים בחינם

כמו כל מוצר שניתן בחינם, ניתן גם לקבל קידום אתרים בחינם, עם זאת חשוב מאוד לשים לב לתוצאות הצפויות והמוכרות בשוק קידום האתרים בחינם, או קידום אתרים על פי תוצאות.
מרבית מקדמי האתרים שמציעים לכם קידום אתרים בחינם או תשלום על פי תוצאות, עושים מניפולציות על מנועי החיפוש במטרה להוביל את האתר שלכם כמה שיותר מהר לראש תוצאות החיפוש.

מנוע החיפש (גוגל) מורכב מכמה אלגוריתמים (תוכנות בדיקת והארכת איכות) שביניהם אלגוריתם האחראי על ספירת הקישורים הנכנסים לאתרכם.
מקדם אתרים שיודע רק על האלגוריתם הזה לרוב מציע את שירותיו בזול מאוד או אפילו בחינם עד למתן תוצאות.
אחרי שסיכמתם שתשלמו על הקידום רק אחרי שתראו תוצאות המקדם מתחיל להכניס קישורים לאתרכם בצורה עקבית ושיטתית בכמויות גדולות לרוב, מרבית הקישורים מגיעים ממקומות שמאפשרים הוצאת קישורים חינם, כמו פורומים, תגובות בבלוגים, מאמרי זבל ועוד ספאם שגוגל ומנועי החיפוש האחרים לא אוהבים.

תקופה קצרה אחרי תחילת העבודה מגיע האלגוריתם האחראי על ספירת הקישורים ומוצא כי אתרכם מאוד מקושר ומדובר ולכן ממקם אותו בראש תוצאות החיפוש, לאחר תקופה קצרה מגיע אלגוריתם נוסף לבדוק את אתרכם והוא כבר לא סופר קישורים, אם כי הוא בודק את איכות הקישורים ואת הרלוונטיות של כל אתר שמקשר לאתרכם בצורה ברורה ויסודית. כאשר יתברר מן הסתם שלפחות רוב הקישורים לא רלוונטים ולא איכותיים (כי לא ניתן לעשות קידום אתרים בחינם בצורה איכותית) האלגוריתם הנ”ל לרוב יפסול את האתר וכך הדירוג ירד.

הסיפור מאחורי קידום אתרים חינמי

אם הסיפור הזה נשמע לכם מוכר אז חשוב מאוד לשים לב, חברת קידום אתרים או מקדם בודד המציע את השירות שלו בחינם הוא באופן חד משמעי לא מקצוען שעלול לגרום רק לנזק לאתרכם, בכדי להבהיר את הנקודה אני אסביר כי אתר שנפסל על ידי האלגוריתם של גוגל, לא יוכל להתקדם עוד במנוע החיפוש, אלא אם ישקיעו בו הרבה חודשים של עבודה במטרה להוציא אותו מהרשימה השחורה, לשם כך תצטרכו חברת קידום אתרים מקצועית שמקדמת אתרים בתשלום שתעבוד כמה חודשים בצורה יסודית כדי להראות לגוגל שאתרכם אינו אתר ספאם ורק לאחר מכן תוכלו להתחיל לקדם את אתרכם בצורה אמיתית ואיכותית.

לא חייבים לשלם על קידום אתרים סכומי עתק של עשרות אלפי שקלים בחודש, עם זאת אם רוצים קבל קידום אתרים באמת טוב ואיכותי, צריך להזהר מקידום אתרים בחינם ומקידום אתרים זול במיוחד, שלבסוף עולה הרבה יותר כסף, לכם ולעסק שלכם.