WebResult קידום אתרים שמגדיל מכירות

קידום אתרים למספרות

קידום אתרים למספרות הוא ללא ספק פוטנציאל אדיר להצלחה של העסק, עם זאת חשוב מאוד לדעת כי אם מדובר בקידום אתרים אורגני למספרה בודדת הנמצאת בעיר מסויימת, לעיתים שווה לשקול דווקא קידום אתרים ממומן, כמובן שהכל תלוי בתקציב החודשי אותו מתכוונים להשקיע בפרסום ושיווק באינטרנט.

ההבדל בין קידום אתרים אורגני לממומן הוא שקידום אתרים ממומן הוא פרסום לכל דבר ויכולת המינוף המיידית שלו לעסק היא אדירה, לעומתו קידום אורגני הוא השקעה לטווח ארוך ואת התוצאות רואים הרבה יותר מאוחר, מעין השקעה שבסופו של יום מחזירה את עצמה.
מספרות קטנות שלא פרוסות בפריסה ארצית לא צריכות חשיפה כלל ארצית ולכן הקידום האורגני לעיתים פחות מומלץ מן הסתם.
רשתות של מספרות כדגומת שוקי זיקרי ודומיו, זקוקים לקידום אתרים אורגני בצורה חד משמעית, כאשר ניתן לספק שירות לכל הארץ חשוב מאוד שעסק בגודל כזה יהיה בראש תוצאות החיפוש בגוגל כאשר מחפשים את הביטויים “מספרה”, “תסרוקת כלה”, “מכון יופי” וכדומה.

אם יש לי מספרה קטנה ואני רוצה לקדם אותה מה לעשות?
לאחרונה נכנס בגוגל ישראל קידום אתרים מקומי, שהוא בעצם קידום אתרים באיזור מסויים בארץ, כל שיש לעשות הוא לפתוח חשבון בגוגל, לרשום את העסק ובאמצעות חברה קידום אתרים מקצועית ניתן לקדם את המספרה באותו האיזור שבו היא קיימת, כמובן שהביטויים לא יהיו כלליים כמו “מספרה” אבל ניתן לקדם את האתר ואת הדף העיסקי שנפתח בגוגל בביטויים כמו “מספרה בתל אביב”, זאת אומרת שהביטויים לקידום אתרים של מספרות יהיו ביטויים מקומיים המכילים את המיקום של המספרה.

קידום אתרים למספרות בצורה מקומית

גולשים רבים נוהגים לחפש עסקים כמו מספרות בגוגל בצירוף שם של עיר ואפילו לעיתים רחוב, לכן ניתן לראות הרבה פעמים תוצאות של דפי זהב הכלולות בתוצאות החיפוש מכיוון שבאתר של דפי זהב יש הרבה פעמים את המיקום של העסקים המופיעים באינדקס שלהם, עם זאת באמצעות אתר איכותי וממוקד, חברת קידום אתרים מקצועית יכולה להביא את האתר שלכם לראש התוצאות בחיפוש מקומי בכל ביטוי.

לפני תחילת הקידום יש לערוך התאמה של האתר לסטנדרט אותו מציע השוק, אנחנו נעשה זאת אחרי מחקר שוק מעמיק במטרה שהאתר שלכם יהיה ראשית יותר טוב של המתחרים, לאחר מכן נתאים את התכנים ואת שילוב התמונות בצורה מקצועית, כך שהלקוח שלכם שרוצה להגיע למספרה שלכם יוכל לראות את המוצר אותו אתם מספקים, לא די בקידום אתרים למספרה לפני שמכינים את האתר לקראת הגולשים.

בעל מספרה, רוצה לראות את עצמך בראש תוצאות החיפוש של גוגל בחיפוש מקומי או בחיפוש כלל ארצי?
פנה אלינו לייעוץ ראשוני חינם כך שנוכל לספק לך שירות קידום אתרים מקצועי למספרות או לרשתות של מספרות בכל הארץ.