גוגל מנוע החיפוש הגדול בעולם ורשת הפרסום הרחבה ביותר באינטרנט הכוללת פרסום בתוצאות חיפוש, במדיה - באנרים (באתרים שותפים), ווידאו (ביוטיוב), פרסום במובייל ועוד'.
למה להשתמש בשרות מקצועי לפרסום בגוגל - קרא את המדריך למפרסם: עבודה עם שותף צד שלישי
5 סיבות למה לפרסם בגוגל עם WebResult?
- הפרסום בגוגל מסוכן ללא אנשי מקצוע! אתה עשוי לאבד המון כסף "סתם" ללא תועלת, מכיוון שישנם המון צורת מיקוד שונות, פיצ'רים וכלים שצריך לדעת להשתמש בהם בין היתר ניתוח סטטיסטי מקצועי.
- אנו מוסמכים לפרסום מטעם גוגל – החברה מוסמכת לפרסום מטעם גוגל (להוכחה לחץ על התמונה) ובעלת צוות מיומן ואדיב למציאת פתרונות נקודתיים ויצירתיים. ידע מקצועי ומקיף, השתתפות בסדנאות, השתלמויות וכנסים מעת לעת ע"מ להישאר תמיד מעודכנים לפני כולם!
- שירות אדיב – אנשי שירות ממעלה ראשונה ילוו אותך ויסבירו כל דבר שלא ברור בדרך להצלחה.
- שקיפות ובהירות – הלקוח חשוף לכל המידע ב WebResult, אם אתה מעוניין להיות יותר מעורב ולהבין מה אנו עושים באמת נשמח לשתף אותך ולהראות לך את הפעילות, מה היא כוללת, איך זה עובד וכו'..
- מחירים נוחים – ההצלחה שלנו זו ההצלחה שלך, המטרה שלנו היא להביא אותך להצלחה לאורך זמן. אנו לא מאמינים במחירים גבוהים שיגרמו לך לשקול את הפרסום פעמים רבות. אנו מאמינים ב WIN-WIN אתה תקבל לקוחות חדשים שבזכותם בקלות תוכל לממן את הפרסום לאורך זמן.
סקירה של אפיקי הפרסום בגוגל אדוורדס על רגל אחת
קמפיין פרסום חיפוש בסיסי – הופעה בתוצאות החיפוש של גוגל תחת מילות מפתח רלוונטיות לתחומך, לרוב מדובר במילות מפתח מדויקות או קמפיינים קטנים, הקלקה על המודעה תעביר את הגולש לדף הנחיתה אותו יעדת לפרסום. כולל אופטימיזצית המרות וניהול הצעות מחיר.
קמפיין פרסום חיפש מקיף – הופעה בתוצאות החיפוש של גוגל תחת מילות מפתח רלוונטיות לתחומך, לרוב מדובר במילות מפתח נרחבות וקמפיינים גדולים. הקלקה על המודעה תעביר את הגולש לדף הנחיתה אותו יעדת לפרסום. כולל אופטימזציות שונות כגון: מילות מפתח, מחירים, המרות, מודעות, דפי נחיתה ועוד רבים. למידע נוסף על המערכת והדירוג הקלק.
קמפיין פרסום ברשת המדיה – קמפיין הצגת באנרים ומודעות טקסט ברשת המדיה של גוגל לפי מיקודים שונים ומגוונים כגון מילות מפתח, אתרים ספציפיים, לפי קטגוריות אתרים, תחומי עניין של הגולש, מין וגיל. בנוסף ניתן לשלב מיקודים שונים ובכך להגיע לפלח גולשים מאוד ספציפי. הגולשים שמקליקים על המודעה מיד יעברו לדף הנחיתה אותו יעדת לפרסום.
קמפיין פרסום לשיווק מחדש – בחיפוש וברשת המדיה פרסם אך ורק לאנשים שכבר צפו באתר שלך. ע"י השתלת קוקי לדפדפן הגולש ומאז הוא בתוך רשימה של גולשים שיקבלו את הפרסומות שלך. הקלקה תעביר את הגולש לדף הנחיתה אותו יעדת לפרסום.
קמפיין פרסום וידאו ביוטיוב – הצג וידאו מכירתי של העסק שלך טרם הגולש מגיע לווידאו בוא הוא רוצה לצפות. לשיטה זו יכולת מיקוד שונות ומגוונות בדומה לרשת המדיה. בנוסף חשוב לדעת שלא תשלם "סתם" כאשר הגולש מדלג על הווידאו שלכם.
אל תהסס, התחל לקבל לקוחות חדשים לעסק שלך, ללא תקציבי עתק.