חשיבותו של עיצוב אתרים גובר מיום ליום. עיצוב אתרים הפך להיות גורם משפיע לא רק בפן הויזואלי אלא גם בפן השיווק והמיתוג.
הסטנדרטים גובהים כל הזמן ואיתם גם טכנולוגיות התכנות המאפשרות יותר.
מעצבים חדשים יוצאים לשוק מדי שנה, רובם מוכשרים מאוד ומפגינים יכולות שלא נראו הן בשפה הגרפית הייחודית והן בשילוב המנצח של אתר דינאמי, שיווקי, “נקי” ומשכנע.
WebResult קידום אתרים – מפעילה אך ורק מעצבים “שעברו את המבחן”, מעצבים שמסוגלים ליצור חוויה גראפית מהנה, נעימה ושיווקית במיוחד בעת ובעונה אחת. אצל המעצבים תמיד שוררת המחשבה שמדובר בכרטיס הביקור הראשוני של עסק / אדם (אמן, מפורסם, בלוגר,בעל תפקיד) באינטרנט ויותר מזאת בכלי שיווקי אדיר!
עיצוב לוגו
הלוגו הינו הסמל של העסק. ראשית יש לעצב את הלוגו ורק לאחר מכן נתחיל במלאכת עיצוב אתרים. הלוגו של העסק לרוב ילווה אותו לאורך השנים ולכן חשוב להשקיע בו עד לשלמות ויזואלית ויצירתית וכמובן עם המסרים השיווקיים. כמעט לכל העסקים / האנשים שמתכוננים לבנות אתר יש כבר לוגו שעוצב עוד בשלב כרטיס הביקור. לאלו שמתכוננים לבנות אתר ואינם בעלי לוגו, WebResult במסגרת עיצוב אתרים תעצב לוגו חדשני, ייחודי ויצירתי שמאחוריו מחשבה רבה.
אפיון ומבנה
כל הפרמטרים והבקשות המיוחדות של הלקוח נכתבות בשלב האפיון ונלקחות בחשבון כאשר נערך. האפיון הוא שלב קריטי מאוד כי על פיו המעצב “בונה” את האתר. ל -WebResult מנהל פרויקטים בעל ניסיון רב באפיון אתרים ומיתוג. שלב זה מחולק לשלושה:
- צבעוניות – בחלק זה בוחרים את הצבעים המנחים / האהובים של העסק ובעליו וכמובן בהתאמה לתחום העיסוק (למשל לאתר בתחום הכרב הצבעים אדום, שחור, אפור יתאימו יותר).
- סוגי תוכן – מה הולך להיות באתר? בלוג, פורום, מאמרים, שירותים, אודות, מה יהיה בדף הבית, באיזו צורה התפריט יושב וכמה כאלו יש… לא חסרים אתרים עם גימיקים מתקדמים ליצירת חווית משתמש ויצירת ערך מוסף לגולש. כידוע – באינטרנט התוכן הוא המלך!
- חשיבה שיווקית – מיקום של הדברים, היררכיות ומבנה קישורים בעמוד הבית וכמובן בעמודים הפנימיים. איפה למקם את הטלפון, הצור קשר ואיך מניעים את הגולש לפעולה? שלב זה הוא החשוב ביותר וצריך להיעשות בקפידה ובדיוק.
עיצוב אתרים
כל החומר והתוכנית עוברים למעצב, המעצב מתחיל “לבנות” את האתר, כמובן שבהתחלה עמוד הבית ולאחר מכן לעמודים הפנימיים ולגלריה (אם יש). תהליך זה עשוי לקחת בין שבוע לשבועיים. העיצוב עובר ללקוח בקובצי תמונה -> הלקוח מחזיר את העיצוב עם השינויים הדרושים על פי דעתו -> המעצב מרענן ומתקן את העיצוב לפי הדרישות של הלקוח -> פעולה זו ממשיכה עד שהלקוח מרוצה ממה שיצא!
הכנת קבצים לתכנות
סיום העבודה. כשהלקוח מרוצה מהתוצר הסופי המעצב מייצא את הלוגו כקובץ ILL ואת האתר המעוצב כקובצי PSD. הקבצים נצרבים על דיסק ומועברים ללקוח או עוברים למתכנת של WebResult לבניית האתר.